Roaring Currents
Almost wiped out in previous campaigns, Joseon navy’s morale is at its lowest, shrouded in fear of the Japanese’s final attack. Joseon is ready to accept their fate. 12 Joseon ships against 330 Japanese ships. Japanese outnumber their opponent in every way possible: weapons, soldiers and morale.