La Promesse verte
To save her son Martin, who is facing the death penalty in Indonesia, Carole embarks on a battle against the palm oil companies responsible for deforestation and the powerful industrial lobbyists.
Carole lives a peaceful life in rural France, where she teaches English. Everything falls apart when her son Martin, who was doing research in Indonesia, gets arrested in Borneo for drug trafficking and is sentenced to death. To save her son, Carole decides to attend the trial and confront the powerful lobbyists protecting the interests of the palm oil producers.