Signal: The Movie Cold Case Investigation Unit
In 2021, a car crash occurred in Tokyo, and several government officials died. The unsolved mysteries team suspected that it was a plot. In 2009, several government officials died in a car crash in Tokyo. Ooyama suspected that it was a conspiracy. At 23:23, the mysterious radio signaled again.
In 2021, a rental car crash occurred on a highway in Tokyo. This incident resulted in the deaths of senior government officials. The unsolved mysteries team consists of Saegusa and his teammate, who suspects that this accident was not caused by human error, but by a well-designed plot. In fact, in 2009, several government officials also died in a car crash in Tokyo. The police assumed it was an accident, but Ooyama suspected that the accident was a man-made conspiracy. At 23:23, the radio signaled again, but the sender was impossible to reach.