7 Hours to Win Your Heart
Valeria is a no-nonsense pick-up guru for single men who sees love as driven by basic biological impulses. Giulio is a serious, predictable man, who thinks love should not be treated like a game of strategy. When his girlfriend leaves him, Giulio is determined to win her back and enlists Valeria's help. Is love a precise science or an arcane mystery?