Turu, the Wacky Hen
Turuleca is a hen but it can't lay eggs. Isabel, a retired music teacher, brings Turu to her farm and soon finds the hen has as a talent for music. Turu lives a happy life until Isabel has an accident and needs to be hospitalized. Turuleca follows the ambulance but gets lost and ends up in a circus. Turu will never lose hope and will try to find Isabel and all her friends at the farm again.