How to kill Mom?
After learning that she has dementia, Rosalinda convinces her three daughters to take a road trip to a beautiful beach town she wishes to visit one last time. The troubled relationship between the mother and her daughters soon takes a backseat as Rosalinda — believing that is 26 years old and on vacation with her friends — and her daughters find themselves on a journey of love and healing.