Patoruzito
Patoruzito is destined to be a great chieftain, but first, he'll have to pass three tests to prove his ability, his bravery and his honor. It won't be easy!
Patoruzito is destined to be a great chieftain, but first, he'll have to pass three tests to prove his ability, his bravery and his honor. It won't be easy... He'll find some unexpected obstacles on the way that will transform his journey into an unforgettable adventure.