El espejo de los otros
In Buenos Aires, the restaurant “Cenáculo” hosts a dinner where patrons get a chance to share something important from their lives, allowing them to add love, envy, humanity, death – and loneliness – to the menu every night.
In Buenos Aires, there exists “Cenáculo,” a restaurant unlike any other. Located in a decrepit, roofless temple, Cenáculo hosts a dinner where patrons get a chance to share something important from their lives. At Cenáculo is where love, envy, humanity, death – and loneliness – are on the menu every night.