The Good Boss
Factory owner Blanco is willing to do anything to win a local business award, including meddling in the private lives of his staff. But when Blanco crosses one too many lines when dealing with the workers, among them a vengeful former employee, a depressed supervisor and an ambitious intern, he sets off a wild chain of events that threatens to sink the award and much more.
Blanco (Javier Bardem), the charismatic owner of a family-run factory, is under pressure as he covets a local award for business excellence. Everything needs to be perfect! But the veneer of the perfect company cracks as Blanco has to deal with a vengeful fired worker, a depressed supervisor, and an infatuated ambitious intern. To win the competition, the manipulative “good boss” shamelessly meddles in his employees’ private lives and crosses every line imaginable, unknowingly starting an explosive chain reaction with wild consequences.