Bel-Air
The journey of a talented teen whose life is forever transformed when he moves from the streets of West Philadelphia to live with his relatives in one of LA's wealthiest enclaves. Set in modern-day America, this reimagining of the iconic 90s sitcom “The Fresh Prince of Bel-Air” is executive produced by Will Smith.
Executive produced by Will Smith, "Bel-Air" reimagines the iconic '90s sitcom "The Fresh Prince of Bel-Air" for a whole new era. Set in modern-day America, the one-hour drama series delivers a new, dramatic take on Will’s life-altering journey from the streets of West Philadelphia to the gated mansions of Bel-Air. Leaving behind the only home he’s ever known for a second chance in an unfamiliar place, Will (Jabari Banks) finds his life turned upside down as he encounters new challenges and biases in a world of wealth and aspiration.