Paradise Islands
The tropical islands that lie between Asia and Australia are among the biologically richest on Earth, and home to a vast number of plants and animals. From tree kangaroos to tarsiers, manta rays to mudskippers, the region abounds with life. But why? The answer lies deep in time, due to the many millions of years these islands have existed – and the power of the earth, the sun, and the moon.