Adamas
Kaksosveljet Woosin ja Suhyeon menettivät isänsä kaksikymmentä vuotta sitten, kun tämä murhattiin. Woosin on nyt mysteerikirjailija. Hän saa selville, että murha-ase on timanttinuoli Adamas. Löytääkseen sen hän astuu Jaegyun kartanoon tämän muistelmien haamukirjoittajana. Suhyeon on nyt syyttäjä, joka käynnistää jutun tutkinnan uudelleen tavattuaan toimittajan, joka haluaa paljastaa totuuden.