Matt Damon palaa ikoniseen Jason Bournen rooliinsa. Medusan iskun ja Medusan sinetin ohjaaja Paul Greengrass yhdistää jälleen voimansa Damonin kanssa Universal Picturesin Bourne-elokuvien seuraavassa osassa, jossa CIA:n tappavin operaatio nousee päivänvaloon.
Matt Damon palaa ikoniseen Jason Bournen rooliinsa. Medusan iskun ja Medusan sinetin ohjaaja Paul Greengrass yhdistää jälleen voimansa Damonin kanssa Universal Picturesin Bourne-elokuvien seuraavassa osassa, jossa CIA:n tappavin operaatio nousee päivänvaloon. Damon saa seurakseen Alicia Vikanderin, Vincent Casselin ja Tommy Lee Jonesin, ja myös Julia Stiles nähdään tutussa roolissaan.