The Other Black Girl
Toimitusavustaja Nella on kyllästynyt olemaan yhtiön ainoa musta tyttö, joten hän innostuu Hazelin palkkaamisesta. Mutta kun Hazelin tähti alkaa nousta, Nella alkaa pudota kuvioista ja saada selville, että yhtiössä on meneillään jotain pahaenteistä.