Joy Ride
Kahdella veljeksellä (Paul Walker ja Steve Zahn) on aluksi hauskaa autoreissullaan maan toiseen osaan, mistä heistä toinen haluaa ottaa kyytiin viehättävän koulukaverinsa (Leelee Sobieski). Vitsailu kuitenkin loppuu, kun käytännön pila menee pieleen ja he saavat peräänsä kostonhimoisen rekkakuskin, joka ei aio luopua armottomasta jahdistaan ennen kuin joku on maksanut tapahtuneesta hengellään.