Black Travel Across America
Matkakonsultti Martinique Lewis lähtee reissulle, jonka aikana hän vierailee aikoinaan Green Book -kirjoissa listatuissa paikoissa ja moderneissa mustien suosimissa matkakohteissa.
Matkakonsultti Martinique Lewis lähtee reissulle, jonka aikana hän vierailee aikoinaan Green Book -kirjoissa listatuissa paikoissa ja moderneissa mustien suosimissa matkakohteissa. Martinique tutustuu mahtaviin mustien turvapaikkoihin, joiden määrä kasvoi nopeasti rotukiistojen aikana, ja selvittää, miten ne vaikuttivat nykyajan mustiin yrityksen omistajiin.