Man on Fire
Entinen CIA-agentti ryhtyy italialaisen liikemiehen henkivartijaksi tässä seikkailuelokuvassa. Kaikki menee kuitenkin pieleen, kun mafia kidnappaa italialaisen tyttären ja agentin täytyy pelastaa hänet.