The Happening
Tämä on vainoharhainen trilleri perheestä, joka karkaa luonnonkatastrofia, joka uhkaa ihmiskuntaa.
Mark Wallberg näyttelee Elliot Moorea, lukion luonnontieteiden opettajaa, joka yrittää pelastaa perheensä pelottavalta, näkymättömältä tappajalta. Kun Elliot tajuaa, mitä saattaa olla tapahtumassa, vaikka se onkin uskomatonta, on varmaan, ettei kukaan ole turvassa tai mikään paikka turvallinen.