Maailman supertähdet
Harvinaista filmimateriaalia ja intiimejä yksityiskohtia amerikkalaista kulttuuria muovanneista uranuurtajista. Sukella syvälle heidän elämiinsä, kun heidän ystävänsä ja omaisensa valottavat kunkin supertähden rakettimaista nousua maineeseen sekä myös tuhoisaa hintaa, joka kuuluisuudesta täytyi maksaa.