Descendants: Wicked Wonderland
Nyt kun Herttakuningatar on kiltti ja Tuhkimo turvassa, Redin ja Chloen asiat ovat mallillaan. He eivät vain tiedä, että menneisyyden muuttaminen on luonut uuden roiston: Maddox Hatterin. Kun Maddox vangitsee Herttakuningattaren, Redin ja Chloen on pelastettava hänet ja Ihmemaa. Avukseen he tarvitsevat myös Redin uuden sisaren Pinkin, Luisa Madrigalin pojan Luisin ja Maddoxin pojan Maxin.