Stay
Trilleri psykiatrista, jonka itsemurhaa hautova asiakas tekee outoja ennustuksia, jotka alkavat käydä toteen – järkyttäen psykiatria yhä pahemmin. Kallonkutistaja joutuu kilpailemaan aikaa vastaan pelastaakseen kaiken rakastamansa ennen kuin se katoaa.
Tässä häkellyttävässä psykologisessa trillerissä yliopistoa käyvä Henry Letham (Ryan Gosling) suunnittelee tappavansa itsensä kolmen päivän päästä, ellei psykiatri Sam Foster (Ewan McGregor) onnistu pelastamaan häntä. Koettuaan ensimmäisen kohtaamisensa tämän häiriintyneen nuoren miehen kanssa Sam kuitenkin huomaa oman todellisuudentajunsa alkavan horjua, ja hän päätyy itsekin painajaismaiseen tilaan elämän ja kuoleman välillä. Tyttöystävänsä (Naomi Watts) avulla Sam yrittää ratkoa Henryn piinatun psyyken synkät salaisuudet tässä jännityselokuvassa, joka saa katsojan arvuuttelemaan tarinan järkyttävään loppuun asti.