The Making of Ms. Marvel
Tämä ASSEMBLED-jakso vie meidät hartaasti odotetun maailmanlaajuise ilmiön äärelle. Kurkistetaan kulissien taakse, niin näemme sarjan kuvauksia ja kuulemme Ms. Marvelin tuotantoryhmän haastatteluja. Samalla saamme nähdä, kun Iman Vellanista ja hänen esittämästään Kamala Khanista tulee suosittu supersankari.
Liitytään Iman Vellanin seuraan, kun hänestä tulee Marvel Studiosin Ms. Marvel! Olemme mukana Imanin huikealla matkalla koe-esiintymisistä ja pukutesteistä kuvauksiin asti, kun fanien suosikkihahmo herää henkiin. Sarjan kasvutarina kertoo nuoresta naisesta kahden kulttuurin välissä, kun hän tekee jännittäviä löytöjä ja pitää hauskaa. Saamme kuulla, miten Iman kokee samanlaisia asioita kuin roolihahmonsa Kamala, kun molemmista tulee Ms. Marvel. Perhesuhteet, ystävät ja uudet supervoimat samalla, kun hän opettelee koreografiaa häihin ja ehtii käydä KostajaConissa? Se vaatii päättäväisyyttä. Tässä ASSEMBLED-jaksossa näemme kulissien taakse ja kuulemme tuotantoryhmän haastatteluja kuvausten aikana, kun Ms. Marvel kohoaa uusiin korkeuksiin!