Neuvottelija
Poliisille työskentelevä taitava neuvottelija, jota syytetään korruptiosta ja murhasta, yrittää epätoivoisesti todistaa syyttömyytensä ottamalla panttivankeja hallituksen toimistotiloissa saadakseen tarpeeksi aikaa totuuden selvittämiseen.
Poliisille työskentelevä taitava neuvottelija Danny Roman haluaa puhdistaa nimensä vääristä syytöksistä ja päätyy ottamaan joukon ihmisiä panttivangeikseen toimistorakennuksessa saadakseen aikaa totuuden selvittämiseen. Toinen huippuneuvottelija, Chris Sabian, saapuu paikalle yrittääkseen purkaa tilanteen ja saada Romanin kiinni.