Cypher
Tierra Whack sai ensin tunnustusta räppäämällä YouTube-kanavalla Philadelphian kadulla. Vuosia myöhemmin ohjaaja Chris Moukarbel alkaa dokumentoida hänen huimaa nousuaan. Pian alamme pohtia, kuka kuvaa ketä ja onko nähtynä (seurattuna!) oleminen haluttava ja väistämätön osa kuuluisuutta.