A Time to Kill
Tarina epäilystä ja ennakkoluulosta etelävaltioiden sydämessä, kun nuori asianajaja puolustaa mustaa tehdastyöläistä, jonka syytetään murhanneen kaksi valkoista miestä, jotka raiskasivat hänen 10-vuotiaan tyttärensä.
Tarina epäilystä ja ennakkoluulosta etelävaltioiden sydämessä, kun nuori asianajaja puolustaa mustaa tehdastyöläistä, jonka syytetään murhanneen kaksi valkoista miestä, jotka raiskasivat hänen 10-vuotiaan tyttärensä. Oikeusjuttu painottuu kansalaisoikeuksiin, kun molemmat puolet saavat aikaan lisää väkivaltaa, ja kansalliskaarti kutsutaan paikalle, ennen kuin valamiehistö saa tehtyä päätöksensä.