Pohjois-Korea: Kybersota
Pohjois-Korea pystyy nyt hyökkäämään viemättä maahan yhtäkään sotilasta ja kärsimättä seurauksia. Onpa kyse Sonysta tai WannaCrysta, Pohjois-Korea on omistautunut taloudelliseen tuottoon ja häirintään tähtäävälle verkkorikollisuudelle, ja sillä on maailmassa 6 000-päinen verkkorikollisten armeija toteuttamassa ryöstöjään.