Jalla! Jalla!
Kahdella puistonvartijalla, Månsilla ja Rorolla, on vaikeuksia. Måns ei yhtäkkiä vaikuta pystyvän enää saamaan erektiota, ja Rorolla on vain viikko aikaa onnistua välttymään joutumasta naitetuksi vastoin tahtoaan.