Mikki Hiiren kerhotalo+
Mikki ja ystävät toivottavat kaikki tervetulleiksi kerhotaloon uusien, plussan verran parempien seikkailuiden merkeissä. Luvassa on laulua, naurua, muiden auttamista ja uusia yllätyksiä!