Africa's Deadliest
Ohjelmassa tutkitaan Afrikan syvimpiä ja synkimpiä syvyyksiä, jotta päästään kasvotusten kaikkein tappavimpien petojen kanssa.
Ohjelmassa tutkitaan Afrikan syvimpiä ja synkimpiä syvyyksiä, jotta päästään kasvotusten kaikkein tappavimpien petojen kanssa. Halutaan ymmärtää, miten tämä monimuotoinen maisema on muovannut Afrikan petoja, ja mitkä niistä ovat päätyneet ravintoketjun huipulle. Merten delfiiniarmeijoiden, savannien väijytyksen mestareiden ja aavikoiden myrkyllisimpien matelijoiden kautta tarkastellaan Afrikan tappavimpien eläinten viekkautta, nopeutta, hämäyskykyä ja aseistusta.