Orangutan
Kaakkois-Aasiassa, korkealla puiden latvoissa elää upea ja salaperäinen yhteisö, joka on täynnä leikkisiä luonteita. Josh Gad kertojanaan Disneynaturen elokuva "Orangutan" vie katsojat maailman majesteettisimpaan sademetsän latvustoon tapaamaan Indahia, uteliaista nuorta orankia, joka opettelee selviytymään elämässä valmistautuessaan jättämään perheensä ja lähtemään ensimmäistä kertaa omille teilleen.