The Making of Hawkeye
Tule mukaan, kun Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh ja Vincent D’Onofrio paljastavat, miten Marvel Studiosin “Hawkeye” suunniteltiin ja luotiin. Koe lähietäisyydeltä, mitä tarvittiin ohjelman huikeiden toimintakohtausten onnistumiseen ja näe, miten ikoniset hahmot Marvel Comicsin sivuilta, kuten Kate Bishop, muokattiin ja herätettiin henkiin kuusiosaista sarjaa varten.
Tule mukaan, kun Jeremy Renner, Hailee Steinfeld, Florence Pugh ja Vincent D’Onofrio paljastavat, miten Marvel Studiosin “Hawkeye” suunniteltiin ja luotiin. Kuule, miten projektista piti alun perin tulla pitkä elokuva, kunnes tuli selväksi, että tarina, jonka elokuvantekijät halusivat kertoa, ei mahtunut rajattuun kestoaikaan. Istu Jeremy Rennerin seurassa, kun hän kertoo esittäneensä Clint Bartonia jo kymmenen vuotta MCU:ssa, mutta silti onnistuneensa löytämään ja tutkimaan hahmon uusia ulottuvuuksia ohjelman ansiosta. Saat selville, miten muut ikoniset hahmot Marvel Comicsin sivuilta kuten Kate Bishop, Miekkamies, Tracksuit Mafia ja jopa Pizza Dog muokattiin ja herätettiin henkiin kuusiosaista sarjaa varten. Näe, miten paljastetaan ”Rogers: The Musical” ja se suuri työmäärä, mikä tarvittiin hulvattomien tanssinumeroiden lavastamiseen. Tapaa Alaqua Cox, joka on oikeasti kuuro, ja vaikka ei ole näytellyt ikinä ennen, teki uskomattoman suorituksen yhtenä kauden päävastustajista, Maya Lopezina. Käy ”Hawkeyen” kuvauspaikalla ja koe lähietäisyydeltä, mitä tarvittiin ohjelman huikeiden toimintakohtausten onnistumiseen. Saat tietää, miksi päätettiin hätkähdyttävästi tuoda mukaan D’Onofrion Kingpin Daredevilistä. Kaiken tämän ja paljon muuta tarjoaa katsojille “The Making of Hawkeye.”