Secret Chef
Vastaava tuottaja David Chang esittelee radikaalisti erilaisen ruoanlaittokilpailun, jossa keittiömestarit majailevat täysin eristyksissä ja arvostelevat nimettömästi toistensa ruokia sokkona tehtyjen makutestien myötä. Koska ruoanlaittajien henkilöllisyyksiä ei paljasteta, kaikki pysyy salassa lukuun ottamatta tärkeintä tekijää: itse ruokaa.