Paluu Tulevaisuuteen II
Marty ja Doc (Michael J. Fox ja Christopher Lloyd) ovat juuri toipuneet ensimmäisestä aikamatkaseikkailustaan, kun he syöksyvät jälleen avaruuden ja ajan jatkumoon. Tällä kertaa he yrittävät hienosäätää vuoden 2015 tulevaisuutta. Kurjistuneessa Hill Valleyssä kukkoileva Biff Tannen on rikas, vaikutusvaltainen... ja Martyn isä!