Camo Sharks
Ensimmäistä kertaa haiasiantuntijat pyrkivät ottamaan selvää valkohaiden kyvystä manipuloida ihosolujaan aktivoidakseen naamioivan värityksen.
Pystyvätkö hait muuttamaan väriään tarkoituksella tehostaakseen saalistuskykyjään? Kunnioitetut haibiologit vastaavat tähän evoluutioon liittyvään kysymykseen uraauurtavien kokeiden avulla. Haitieteilijät tohtori Ryan Johnson ja tohtorintutkintoa suorittava Gibbs Kuguru toivovat voivansa taltioida reaaliaikaisesti värityksen muutoksia voidakseen ymmärtää, kuinka nämä ravintoketjun huipulla olevat merten petoeläimet manipuloivat ihosolujaan aktivoidakseen naamioivan värityksen.