Disney Junior Musiikki - Kehtolaulut
Disney Junior esittää Lasten lorut & Kehtolaulut, jossa rakastamiesi sarjojen hahmojen esittämät laulut löytyvät uudelleenkuviteltuina, rauhoittavina kehtolauluina.