Suuri gangsterisota
Väkivaltainen, intohimoinen gangsterielokuva neljän ystävyksen kohtaloista alkaen heidän lapsuudestaan New Yorkin vanhassa juutalaiskorttelissa ja jatkuen heidän aikuisvuosiinsa pahamaineisina gangstereina kieltolain aikaisessa rikollismaailmassa.
Tarina kahdesta New Yorkista kotoisin olevasta lapsuudenystävästä, joista tulee varakkaita ja vaikutusvaltaisia gangstereita 1920-luvun aikana. Kumpikaan ei kykene tyydyttämään syvimpiä haaveitaan tai himojaan, ja heidän tiensä erkanevat räjähtävän väkivaltaisesti tavalla, josta selviää totuus vasta 35 vuotta myöhemmin.