My Super Ex-Girlfriend
My Super Ex -elokuvassa Matt Saunders (Luke Wilson) on tuikitavallinen tallaaja, joka jättää pitkäaikaisen tyttöystävänsä (Uma Thurman) vain huomatakseen, että nainen onkin supersankari, joka janoaa kostoa.
Matt Saunders (Luke Wilson) uskoo löytäneensä Jenny Johnsonista (Uma Thurman) täydellisen tyttöystävän, joka sattuu olemaan älykäs ja seksikäs... ja supersankari. Huomatessaan, että Jenny onkin riippuvainen ja neuroottinen sekopää, Matt haluaa päättää suhteen. Jenny musertuu ja aikoo kostaa kaikin mahdollisin keinoin. Tässä railakkaassa superkomediassa todistetaan, että eroaminen voi olla hankalaa... suorastaan vaarallista!