Despicable Me
Onnellisella esikaupunkialueella hyvin hoidettujen pihojen ja valkoisten säleaitojen katveessa kohoaa musta talo. Se on Grun salainen piilopaikka, jossa hän lymyää pienten keltaisten kätyreidensä kanssa valmiina VALLOITTAMAAN MAAILMAN!
Onnellisella esikaupunkialueella hyvin hoidettujen pihojen ja valkoisten säleaitojen katveessa kohoaa musta talo, jonka pihanurmikko on kuollut. Se on Grun (Steve Carell) salainen piilopaikka, jossa hän lymyää pienten keltaisten kätyreidensä kanssa valmiina VALLOITTAMAAN MAAILMAN! Kutistus- ja jäädytyssäteillä sekä maa- ja ilmataisteluaseilla varustautunut Gru on valmis kukistamaan jokaisen, joka osuu hänen tielleen. Mutta kun kuvioihin tulee kolme orpotyttöä, jotka päättävät tehdä hänestä isänsä, Grun maine SUPERROISTONA alkaa horjua.