Kerrassaan vastustamaton
Tavaratalon johtaja yrittää olla rakastumatta nuoreen naiseen, joka on perinyt ravintolan ja jonka hän uskoo omaavan taikavoimia.
Kaunis ravintoloitsija Amanda Shelton (Sarah Michelle Gellar) on päätä pahkaa ihastumassa komeaan ja päättäväiseen johtajaan Tom Bartlettiin (Sean Patrick Flanery). Ikävä kyllä Tom on liian kiireinen huomaamaan, että on tavannut unelmiensa naisen… Kunnes Amanda kirjaimellisesti lumoaa hänet!