Bogus
Nuoren pojan äiti kuolee, ja hän kehittää seurakseen mielikuvitusystävän kaukana sijaitsevaan uuteen kotiinsa.
Nuoren pojan äiti kuolee, ja hän kehittää seurakseen mielikuvitusystävän kaukana sijaitsevaan uuteen kotiinsa. Eihän kukaan voi olla yksinäinen, kun seurana on lempeä jättiläinen nimeltä Bogus! Gerard Depardieu ja Whoopi Goldberg näyttelevät yhdessä ensimmäistä kertaa tässä lämminhenkisessä ja taianomaisessa fantasiatarinassa.