Romantiikka
Mukaansatempaava romanssielokuva naisia kaatavasta, päämäärättömästä Pfizerin lääke-edustajasta (Jake Gyllenhaal), joka rakastuu Parkinsonin taudista kärsivään nuoreen naiseen (Anne Hathaway).
Jake Gyllenhaal ja Anne Hathaway tähdittävät tätä seksikästä, sydämen sulamaan saavaa romanssielokuvaa. Kun Parkinsonin taudin alkuvaiheesta kärsivä vapaahenkinen nuori nainen, Maggie (Hathaway), tapaa hurmaavan Viagra-kauppiaan (Gyllenhaal), he loikkaavat sitoutumattomaan suhteeseen. Huolimatta yrityksistään pitää välinsä rentoina he vaikuttavat kuitenkin alkavan langeta kaikista huumausaineista vahvimman – rakkauden – lumoihin.