Venetsian kurtisaani
Kun 1500-luvun Venetsiassa elävä kurtisaanin tytär ei voi saada kaipaamaansa elämää tosirakkautensa kanssa, hän nousee äitinsä ammatin huipulle. Hänen rakastamansa mies harhauttaa itseään keskittymällä sotaan ja politiikkaan, kunnes ei kykene enää kieltämään todellisia tunteitaan. Tämä tositapahtumiin perustuva tarina kertoo rakastajista, jotka pystyvät kestämään mitä hyvänsä paitsi toistensa menettämisen.