Big Mouth
Juristi, jonka voittoprosentti on kymmenen, joutuu keskelle murhajuttua ja ryhtyy pahamaineiseksi ja nerokkaaksi huijari Big Mouseksi yhdessä hetkessä. Selviytyäkseen ja suojellakseen perhettään hän yrittää paljastaa suuressa salaliitossa mukana olevien etuoikeutettujen todellisen karvan.