Komedia, Fantasia
Los Angelesin South Centralissa asuva näsäviisas musta keplottelija joutuu siirretyksi keskiaikaiseen Englantiin, missä hänen täytyy taistella pahaa kuningasta vastaan.
Kun keskiaikateemaisen huvipuiston työntekijä (Martin Lawrence) siirtyy taianomaisesti 1300-luvun Englantiin, hän saa vastaansa pahan kuninkaan, kuolettavia salamurhaajia – ja surkeat saniteettitilat!