Valamiehet
Mestarillisen tarinankertojan, John Grishamin, kirjaan perustuva sähköistävä trilleri, jota tähdittävät Dustin Hoffman, Gene Hackman, John Cusack ja Rachel Weisz. Valamieskonsultti leikkii kissa ja hiiri -leikkiä valamiehistön jäsenen ja ulkopuolisen kanssa, kun jälkimmäiset tarjoutuvat "toimittamaan" halutun päätöksen eniten tarjoavalle. Pian vaakalaudalla on sekä henkiä että miljoonia dollareja.