Notting Hill
William Thacker (Hugh Grant) pitää kirjakauppaa Lontoon Notting Hillin ytimessä. Eräänä päivänä tapahtuu uskomaton sattuma, kun kauppaan kävelee maailman kuuluisin näyttelijä Anna Scott (Julia Roberts). Willian jää hämmästyneenä katsomaan Annan perään uskoen, ettei koskaan enää näe tätä uudelleen.