In Time
Justin Timberlaken ja Amanda Seyfriedin tähdittämä tieteistrilleri tulevaisuuden maailmasta, jossa kaikkien ikääntyminen loppuu 25-vuotiaana ja Will voi pysyä hengissä vain varastamalla itselleen lisää aikaa.
Tervetuloa maailmaan, jossa ajasta on tullut tärkein valuutta. Kaikkien ikääntyminen loppuu 25-vuotiaana, mutta asiassa on juju: geenimuuntelu on varmistanut sen, että jokainen ihminen elää sen jälkeen vain yhden vuoden ajan, ellei hän pysty ostamaan lisäaikaa. Rikkaat "ansaitsevat" vuosikymmeniä kerrallaan (pysyen yhä 25-vuotiaina) ja ovat periaatteessa kuolemattomia, kun taas muut kerjäävät, lainaavat tai varastavat tarpeeksi tunteja selvitäkseen kustakin päivästä. Kun radan väärällä puolella syntynyttä miestä syytetään väärin perustein murhasta, hän joutuu pakenemaan kauniin panttivangin kanssa. He elävät minuutista toiseen, ja heidän rakkaudestaan tulee tärkeä työkalu heidän sodassaan järjestelmää vastaan.