It Was Always Me
Isänsä äkillisen kuoleman jälkeen Lupe jättää Meksikon taakseen ja matkustaa Kolumbiaan hautajaisiin. Siellä hän tapaa Noahin, isänsä salaperäisen avustajan ja osallistuu tämän kanssa televisiokilpailuun selvittääkseen totuuden, mitä hänen isälleen, kuuluisalle laulaja-säveljälle, joka tunnetaan nimellä Faarao tapahtui.
Kun Lupe on 22-vuotias, hänen elämänsä muuttuu yhtäkkiä tytön saatua tietää, että hänen isänsä, kuuluisa kolumbialainen laulaja-säveltäjä on kuollut. Saavuttuaan Kolumbiaan Lupe tapaa Noahin, salaperäisen hahmon, joka osoittautuu hänen isänsä avustajaksi. Meksikoon palaamisen sijaan Lupe päättää jäädä, koska hän epäilee, ettei muusikon kuolema ollut sattuma. Hän lähtee yhdessä Noahin kanssa musiikilliseen seikkailuun, joka on täynnä vaaraa, mysteeriä ja romantiikkaa Kolumbian Karibian alueella.