Taste the Nation with Padma Lakshmi
Taste the Nation –sarjassa palkittu ruokakirjailija, juontaja ja johtava tuottaja Padma Lakshi vie katsojat matkalle halki Amerikan ja tutustuu eri maahanmuuttajaryhmien rikkaisiin ja monimuotoisiin ruokakulttuureihin. Matkan varrella hän etsii käsiinsä ihmiset, jotka ovat muovanneet amerikkalaisen keittiön nykymuotoonsa.
Taste the Nation –sarjassa palkittu ruokakirjailija, juontaja ja johtava tuottaja Padma Lakshi vie katsojat matkalle halki Amerikan ja tutustuu eri maahanmuuttajaryhmien rikkaisiin ja monimuotoisiin ruokakulttuureihin. Matkan varrella hän etsii käsiinsä ihmiset, jotka ovat muovanneet amerikkalaisen keittiön nykymuotoonsa. Alkuperäiskansoista nykypäivän maahanmuuttajiin Padma murtaa leipää amerikkalaisten kanssa halki maan etsiessään ruoan, ihmisyyden ja historian juuria ja yhteyksiä. Matkalla hän törmää tarinoihin, jotka haastavat käsitykset identiteetistä, yhteenkuulumisesta ja siitä, mitä tarkoittaa olla amerikkalainen.