Street Kings
Kun todistusaineisto viittaa Los Angelesissä työskentelevän poliisikonkarin syyllisyyteen kollegansa teloituksesta, hän joutuu uhmaamaan samaa poliisikulttuuria, jonka mukaisesti hän on itse toiminut koko uransa ajan.
Häikäilemätön mutta periaatteilleen uskollinen etsivä saa selville, että hänen karismaattinen mentorinsa on järjestänyt ansoja poliiseille – ja myös lavastanut hänet – suojellakseen ryöstösaaliitaan ja heidän pomoihinsa kohdistuvaa kiristystään. Etsivän naiivi mutta omistautunut pari on tuhoon tuomittu, mutta sisäisen tutkinnan oikeamielisen edustajan tutkimuksilla on yllättäviä seurauksia.